Livrăm comenzile doar prin curier rapid - CARGUS, în orice localitate din România, fără kilometri suplimentari.
- Tariful de livrare în funcție de valoarea comenzii (tva inclus) este:
De la 0,00 lei la 269 lei → 16,00 lei Peste 269 lei → 0,00 lei
Pentru comenzile cu plata ramburs se poate percepe o taxă suplimentară de 2 lei tva inclus.
Nu se percepe taxă pentru kilometri suplimentari sau taxă de gretutate extra.
Nu oferim serviciul de deschidere colet sau verificare produse la livrare.
Livrarea produselor se face de luni până vineri inclusiv.
Expedierea coletelor se va face în aceeași zi dacă comanda este primită până în ora 15.45 pentru comenzile cu plata ramburs/card online. Pentru comenzile plătite cu Ordin de Plată expedierea se face doar după confirmarea plății comenzii.
Comenzile efectuate în zilele de Sâmbătă și Duminică vor fi expediate luni.
Durata de livrare variază între 24 și 48 de ore și poate dura mai mult în anumite cazuri specifice (drumuri și rute închise, etc).
Veți fi anunțat prin email/sms cu privire la statusul comenzii și livrării.
În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data stabilită pentru livrare, curierul va păstra bunurile comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care va încerca să vă contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici de aceasta dată clientul nu poate fi găsit, comanda va fi anulată și produsele vor fi returnate în depozitul nostru.
În cazul în care refuzați un colet ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzile viitoare. Pentru a relua colaborarea ne rezervăm dreptul de a cere să se achite în avans contravaloarea comenzii în curs și costul de transport pentru coletul refuzat.
Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat să reclame aceste daune la [email protected] sau la numărul de telefon afișat pe site. Reclamațiile referitoare la coletele expediate se primesc în 24 de ore de la data intrării în posesia coletului (de catre client); dacă coletul se dovedește a fi suferit daune în timpul procesului de livrare, produsele vor fi înlocuite fără niciun cost suplimentar din partea clientului. Dacă clientul sesizează lipsuri sau produsele nu sunt cele comandate, trebuie să ne sesizeze acest lucru în termen de 24 de ore de la primirea coletului la [email protected] sau la numărul de telefon afișat pe site - după acest termen reclamațiile nu mai sunt luate în considerare.